Pytania i odpowiedzi

1. Zamówienia 

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku zamówień opłaconych do godziny 13:00 (lub pobraniowych) wysyłka w opcji Przesyłka kurierska 24h jest realizowana jeszcze tego samego dnia (dotyczy dni roboczych). Zamówienia złożone lub opłacone po godzinie 13:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. Każde zamówienie staramy się realizować najszybciej jak jest to możliwe.

W przypadku towarów w ofercie przedsprzedażowej data wysyłki jest każdorazowo podana na karcie produktu. 

  • Jestem zainteresowany produktem. Jak mogę złożyć zamówienie? 

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie krok po kroku uzupełnić dane do wysyłki, wybrać formę płatność i potwierdzić zamówienie. Zamówienia można składać również telefonicznie - pod numerem telefonu +48 694 933 679 lub +48 730 007 795, mailowo pod adresem email: shop@gamesharkzone.com

oraz osobiście w naszym magazynie przy ul. Axentowicza 33, 42-202, Częstochowa.

  • Jakie są możliwe formy płatności za produkt?

Oferujemy możliwość płatności u kuriera (wysyłka za pobraniem), szybkimi płatnościami internetowymi, płatność tradycyjnym przelewem lub Blikiem. Przy odbiorze osobistym można również zapłacić gotówką. 

  • Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny w celu weryfikacji – jeśli został nadany list wysyłkowy, to niestety nie ma już możliwości zmiany szczegółów zamówienia.

  • Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Zmiany statusu zamówienia wysyłane są automatycznie na adres email, który został podany przy jego składaniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości na temat statusu zamówienia można skontaktować się z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

  • Podczas płatności za zamówienie wyskoczył mi błąd lub niechcący zamknąłem okno przeglądarki. Jak mogę teraz opłacić zamówienie? 

Jeśli płatność była dokonywana przez Blue Media S.A. błąd podczas płatności będzie jednoznaczny z błędem w procesie zamówienia. Aby zamówić dany produkt trzeba więc ponowić cały proces. W innym przypadku prosimy o uregulowanie płatności zwykłym przelewem na konto:

GameShark

Nr konta Bankowego: 71 8980 0009 2015 0072 4687 0001 

w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.

 

2. Produkty

 

  • Ile trwa gwarancja na produkty GameShark?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są 2 letnią gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są w zakładce Gwarancja na naszej stronie www.GameShark.pl

  • Czy jest możliwość wymiany zamówionego biurka na inny model?

W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy na shop@gamesharkzone.com wraz z informacją na jaki model produkt ma być wymieniony. W odpowiedzi zwrotnej zostanie przedstawiona kwota dopłaty lub prośba o podanie rachunku do zwrotu nadpłaty. W przypadku gdy produkt był zamawiany na firmę, prosimy o podanie danych firm, abyśmy mogli wysłać fakturę korygującą, którą należy podpisać i wysłać w załączniku na adres mailowy. 

  • Nie wiem, które biurko wybrać. Jak mam podjąć decyzję? 

Przy każdym produkcie na stronie www staramy się podać maksymalną ilość informacji, które mogą pomóc podjąć decyzję. Zachęcamy do porównywania modeli ze sobą i wyboru produktu najbardziej dopasowanego do siebie. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu - chętnie doradzimy i rozwiejemy wątpliwości. 

  • Czy zamówiony produkt przyjedzie do mnie złożony, czy muszę go osobiście złożyć? 

Nasze produkty ze względu na swój rozmiar wysyłane są dla bezpieczeństwa w specjalnie spakowanych częściach i wymagają samodzielnego montażu. Jest to jednak prosty proces, a do każdej paczki dołączona jest czytelna instrukcja montażu.

 

3. Wysyłka i odbiór osobisty 

 

  • Gdzie znajdują się siedziba i magazyn firmy?

Nasza siedziba znajduje się w Częstochowie (42-202) przy ul. Axentowicza 33. Nasz magazyn wysyłkowy znajduje się w Częstochowie (42-202) przy ul. Axentowicza 33, skąd wysyłane są wszelkie zamówienia.

  •  Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia

Tak, jest możliwość odbioru osobistego z naszego magazynu w Częstochowie (42-202) przy ul. Axentowicza 33 z możliwością otrzymania paragonu oraz opłacenia zamówienia na miejscu. Płatność na miejscu możliwa jest gotówką oraz kartą płatniczą. Punkt otwarty jest w dni robocze w godzinach 10:00-16:00.

  •  Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Zależnie od wybranej opcji dostawy:

- Przesyłka kurierska - 15 zł,

- Przesyłka kurierska za pobraniem - 20 zł,

Ze względu na duży gabaryt wielu naszych produktów zamówienia często wysyłane są w kilku paczkach. Opłata za wysyłkę pobierana przy zamówieniu dotyczy jednak całego zamówienia - bez względu na ilość paczek. 

  • Czy istnieje możliwość zamówienia produktu do paczkomatu lub punktu odbioru? 

Ze względu na rozmiary nie wszystkie nasze produkty zmieszczą się do półek paczkomatów. Istnieje możliwość wysyłki paczkomatem dla wybranych, mniejszych produktów. Jeśli produkty dodane do koszyka zmieszczą się w paczkomacie, to taka opcja wysyłki wyświetli się jako jedna z pozycji do wyboru. 

 

4. Zwroty i reklamacje

 

  • Chciałbym zgłosić reklamację, w jaki sposób mam to zrobić? 

W takiej sytuacji prosimy o kontakt na adres email: shop@gamesharkzone.com wraz z dołączonym dowodem zakupu, opisem sytuacji oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Formularz reklamacji dostępny jest na naszej stronie GameShark.pl

  • Jak wygląda procedura zwrotu?

W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o odesłanie produktów na adres: 

GameShark

Teodora Axentowicza 33, 

42-202 Częstochowa

Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Na podstawie formularza zwrotu zostanie zlecony zwrot środków w ciągu 14 dni.

  • W jaki sposób należy odesłać produkt w przypadku zwrotu lub reklamacji? 

Wszystkie informacje znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje dostępnej na naszej stronie www.GameShark.pl

 

  • Czy mogę otrzymać instrukcję montażu i obsługi w wersji elektronicznej? 

Nie ma problemu - każda instrukcja składania znajduje się na stronie produktu, jest oznaczona i umiejscowiona na dole strony.

  • Gdzie mogę sprawdzić wymiary produktu, który mnie interesuje?

Wymiary każdego produktu podane są na ilustracjach w dolnej części jego opisu na naszej stronie internetowej. 

 

5. Faktury i paragony

 

  •  Czy wystawiacie faktury VAT? 

Oczywiście, wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć odpowiednią opcję. 

  • Czy jest możliwość uzyskania faktury Proforma?

Oczywiście, w takiej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia drogą mailową wraz z informacją o zamawianym modelu na adres office@gamesharkzone.com, prosimy o podanie ilości sztuk oraz danych do wysyłki i danych do faktury. Na tej podstawie wystawiana jest faktura Proforma.

  •  Czy jest możliwość otrzymania faktury w momencie gdy już otrzymałem przesyłkę?

Jest możliwe otrzymanie faktury na adres mailowy zgodnie z podanymi danymi przy zamówieniu. Nie ma możliwości zmiany danych nabywcy (na fakturze) w przypadku otrzymania przesyłki. Jeśli na paragonie w momencie zamówienia nie został wprowadzony numer NIP, to nie ma późniejszej możliwości dopisania go.

  • Czy jest możliwość otrzymania paragonu w momencie, gdy już otrzymałem przesyłkę?

Jest możliwość otrzymania paragonu na adres mailowy, zgodnie z danymi podanymi przy zamówieniu.

  • Zamawiałem dwa produkty ale otrzymałem paragon/fakturę tylko za jeden, co się dzieje z drugim produktem i dokumentem?

Produkty ze względów gabarytowych są często wysyłane w oddzielnych przesyłkach. Dowód Zakupu każdego z nich zostaje wygenerowany dopiero w momencie wysyłki tego produktu z naszego magazynu. 

Open element in lightbox

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium