WARUNKI GWARANCJI
Firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria udziela gwarancji na elementy produktów (zmontowane fabrycznie), komponenty i całe konstrukcje każdego nowego produktu w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:
WYMAGANIA ODNOŚNIE MONTAŻU
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe produkty zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria, zmontowane według instrukcji i zaleceń producenta.
OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria. Cały produkt wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polski.
GWARANCJA
- Biurka gamingowe
- Szczegóły gwarancji
Firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria udziela gwarancji na następujące elementy biurka gamingowego, w podanym poniżej okresie obowiązywania:
Gwarancja na okres 2 lat:
- na metalowy stelaż biurka.
Gwarancja na okres 1 roku:
- na blat i jego okleinę oraz wszystkie pozostałe części takie jak uchwyty na słuchawki, czy uchwyty na kubek.
Wyłączenia gwarancji
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia elementów takich jak okleina blatu, uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
- modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
- uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
- uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
- uszkodzeń połączeń gwintowych.
- uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.
- Konserwacja
Zasady konserwacji:
- biurka nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
- blat biurka należy regularnie czyścić za pomocą zwilżonej szmatki
- Akcesoria gamingowe
- Szczegóły gwarancji
Firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria udziela gwarancji na akcesoria gamingowe w podanym poniżej okresie obowiązywania:
Gwarancja na okres 2 lat:
- na podkładki i maty gamingowe.
Wyłączenia gwarancji
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia elementów, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
- modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
- uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
- uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
- uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia;
Konserwacja
Zasady konserwacji:
- podkładki i maty gamingowe nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
- akcesoria gamingowe należy regularnie przecierać zwilżoną szmatką
UTRATA GWARANCJI
Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
- upływ terminu gwarancji
- dokonywanie napraw i/lub modyfikacji poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria
- nieprzestrzeganie zaleceń dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji
- używanie produktu niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika). Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu.
Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
PROCEDURA ZGŁASZANIA REKLAMACJI
Zgłoszenia gwarancyjne należy wysyłać drogą mailową na adres: shop@gamesharkzone.com
Wiadomość ze zgłoszeniem powinna zawierać następujące elementy:
- informacje, jakiego produktu dotyczy problem (wskazanie modelu)
- szczegółowy opis przedmiotu zgłoszenia tzn. informacje na temat zgłaszanej wady, okoliczności jej wystąpienia i zaobserwowania. Do opisu warto załączyć zdjęcia lub nagrania wideo produktu, jeśli może pomóc to w identyfikacji problemu;
- informacje, które umożliwią nam odnalezienie właściwego zamówienia tzn. informacje o miejscu i czasie zakupu produktu, dane osobowe, na które zostało złożone zamówienie lub numer tego zamówienia.