Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI

Firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria udziela gwarancji na elementy produktów (zmontowane fabrycznie), komponenty i całe konstrukcje każdego nowego produktu w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:

WYMAGANIA ODNOŚNIE MONTAŻU

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe produkty zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria, zmontowane według instrukcji i zaleceń producenta.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria. Cały produkt wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polski. 

GWARANCJA

  • Biurka gamingowe
  • Szczegóły gwarancji

Firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria udziela gwarancji na następujące elementy biurka gamingowego, w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 2 lat:

  • na metalowy stelaż biurka.

Gwarancja na okres 1 roku:

  • na blat i jego okleinę oraz wszystkie pozostałe części takie jak uchwyty na słuchawki, czy uchwyty na kubek.

Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • normalnego zużycia elementów takich jak okleina blatu, uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
  • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
  • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
  • uszkodzeń połączeń gwintowych.
  • uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.
  • Konserwacja

Zasady konserwacji:

  • biurka nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
  • blat biurka należy regularnie czyścić za pomocą zwilżonej szmatki
  • Akcesoria gamingowe
  • Szczegóły gwarancji

Firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria udziela gwarancji na akcesoria gamingowe w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 2 lat:

  • na podkładki i maty gamingowe.

Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • normalnego zużycia elementów, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
  • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
  • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
  • uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia;

Konserwacja

Zasady konserwacji:

  • podkładki i maty gamingowe nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
  • akcesoria gamingowe należy regularnie przecierać zwilżoną szmatką  

UTRATA GWARANCJI

 Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:

  • upływ terminu gwarancji
  • dokonywanie napraw i/lub modyfikacji poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria
  • nieprzestrzeganie zaleceń dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji
  • używanie produktu niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.

 POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma F.H.U.P. "MAR-GO" Gonera Maria, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika). Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu.

Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

PROCEDURA ZGŁASZANIA REKLAMACJI 

 Zgłoszenia gwarancyjne należy wysyłać drogą mailową na adres: shop@gamesharkzone.com

Wiadomość ze zgłoszeniem powinna zawierać następujące elementy:

- informacje, jakiego produktu dotyczy problem (wskazanie modelu)

- szczegółowy opis przedmiotu zgłoszenia tzn. informacje na temat zgłaszanej wady, okoliczności jej wystąpienia i zaobserwowania. Do opisu warto załączyć zdjęcia lub nagrania wideo produktu, jeśli może pomóc to w identyfikacji problemu;

- informacje, które umożliwią nam odnalezienie właściwego zamówienia tzn. informacje o miejscu i czasie zakupu produktu, dane osobowe, na które zostało złożone zamówienie lub numer tego zamówienia.

Open element in lightbox

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium